Ευρωλίγκα: Αναβλήθηκε και το “Βιλερμπάν – Μπάγερν”

Της Eurohoops team / info@eurohoops.net

Τέταρτη αναβολή αγώνα έχουμε στην Ευρωλίγκα, καθώς και το ματς ανάμεσα σε Βιλερμπάν και Μπάγερν αναβλήθηκε εξαιτίας κρουσμάτων κορωνοϊού.

Η Βιλερμπάν έχει πολλαπλά κρούσματα στις τάξεις της και έτσι δεν είναι δυνατόν να συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό των 8 παικτών για να μπορέσει να αγωνιστεί.

Εκτός από το “Βιλερμπάν – Μπάγερν” αναβολή είχαμε στα παιχνίδια “Φενέρ – Ρεάλ”, “Αρμάνι – Άλμπα” και “Ολυμπιακός – ΤΣΣΚΑ”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Ο για τη 18η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας μεταξύ της Βιλερμπάν και της Μπάγερν Μονάχου, που αρχικά ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου, έχει αναβληθεί. Η Βιλερμπάν ζήτησε την αναστολή αφού αρκετά μέλη της ομάδας βρέθηκαν θετικά στον COVID-19, κάτι που τον αφήνει χωρίς τον ελάχιστο αριθμό των οκτώ παικτών που είναι έτοιμοι να αγωνιστούν.

Σύμφωνα με τους Ειδικούς Κανονισμούς λόγω COVID-19, που εγκρίθηκαν από την Εκτελεστική Επιτροπή Μετόχων του ECA, κάθε παιχνίδι μπορεί να επαναπρογραμματιστεί έως και τρεις φορές, εάν υπάρχουν διαθέσιμες ημερομηνίες. Η Ευρωλίγκα θα συνεννοηθεί και με τις δύο ομάδες προκειμένου να βρεθιύν οι καλύτερες επιλογές για να επαναπρογραμματιστεί ο αγώνας. Οι εναλλακτικές ημερομηνίες θα ανακοινωθούν στις επίσημες πλατφόρμες της Ευρωλίγκας μόλις επιβεβαιωθούν.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post