ΑΕΚ: Κόλλησε κορωνοϊό ο Στέφανος Δέδας

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Χωρίς τον κόουτς Δέδα θα παραταχθεί η ΑΕΚ το βράδυ στα Άνω Λιόσια κόντρα στον Ολυμπιακό, καθώς μπήκε σε υποχρεωτική καραντίνα μετά το θετικό έλεγχο το οποίο εμφάνισε για covid.

Ο Έλληνας κόουτς δεν έχει συμπτώματα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να παραστεί στο αποψινό παιχνίδι, αφήνοντας την καθοδήγηση της ΑΕΚ στους συνεργάτες του (Σάββας Συμεωνίδης ο πιθανότερος να ηγηθεί).

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ

“Ακόμη ένα πλήγμα για την πολύπαθη «Βασίλισσα» της εφετινής αγωνιστικής περιόδου.

Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης ενημερώνουμε, ότι σε τακτικό έλεγχο ανίχνευσης για COVID-19, ο Κόουτς Στέφανος Δέδας, διεγνώσθη θετικός.

Ο προπονητής της Ομάδας μας δεν παρουσιάζει συμπτώματα. Η κατάστασή του παρακολουθείται από τους ειδικούς και το ιατρικό επιτελείο μας.

Ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα από το Υγειονομικό Πρωτόκολλο ΕΟΔΥ (ΓΓΑ/ΕΣΑΚΕ).
Οι αθλητές και τα στελέχη της ΑΕΚ BC εύχονται στον ασθενούντα Κόουτς ταχεία ανάρρωση”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post