Ζαλγκίρις: Εκτός για δύο εβδομάδες ο Καλνιέτις, χάνει και το ματς με Παναθηναϊκό (photo)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής έχει να αντιμετωπίσει η Ζαλγκίρις Κάουνας, καθώς ο πολύπειρος γκαρντ Μάντας Καλνιέτις αντιμετωπίζει θέμα τραυματισμού στο μηρό.

Ο διεθνής Λιθουανός γκαρντ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τις επόμενες δύο εβδομάδες, κάτι που σημαίνει πως θα χάσει και το ματς της ομάδας του με τον Παναθηναϊκό στις 2 Δεκεμβρίου, το οποίο και ανακοινώθηκε ήδη ως sold out. 

Πέρα από το ματς με το “τριφύλλι”, ο Καλνιέτις θα δεν θα αγωνιστεί με τη Μιλάνο την Παρασκευή (18/11, 20:00), αλλά και στη “διαβολοβδομάδα” με Μπασκόνια (23/11) και Βαλένθια (25/11) εκτός έδρας.

Ο Καλνιέτις μέχρι τώρα στη σεζόν έχει συμπληρωματικό ρόλο στο ροτέισον της ομάδας του στην Ευρωλίγκα, αφού κατέγραψε μόλις μία συμμετοχή με ένα λεπτό παραμονής (1:29) στο παρκέ στον αγώνα με την Παρτιζάν Βελιγραδίου στη Σερβία.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post