Ολυμπιακός: Χωρίς Ουίλιαμς-Γκος, Λαρεντζάκη και Μήτρου-Λονγκ στο Περιστέρι

Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net

Με απουσίες θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός στο Περιστέρι την Δευτέρα (4/3, 20:15, ΕΡΤ3), για την 19η αγωνιστική της Basket League.

Νάιτζελ Ουλιαμς-Γκος, Γιαννούλης Λαρεντζάκης και Ναζ Μήτρου Λονγκ δεν προπονήθηκαν ούτε την Κυριακή (3/3) και έμειναν εκτός αποστολής.

Οι τρεις παίκτες δεν αγωνίστηκαν ούτε στο Κάουνας την Παρασκευή (2/3), ενώ πλέον ο Σακίλ ΜακΚίσικ είναι στο εγχώριο ρόστερ στην θέση του Ίγκνας Μπραζντέικις.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης ήταν τραυματίας πριν το παιχνίδι της Εθνικής ομάδας με την Τσεχία, ωστόσο αγωνίστηκε και φαίνεται πως αυτό επιδείνωσε την κατάσταση του.

Ο Ουίλιαμς-Γκος είχε χτυπήσει στον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Προμηθέα Πάτρας, παίζοντας τότε λιγότερο από ένα λεπτό κι έκτοτε δεν προπονήθηκε.

Όσον αφορά στον Ναζ Μήτρου-Λονγκ, ο τραυματισμός του έγινε σε προπόνηση της Εθνικής πριν το ματς με την Ολλανδία και γι’ αυτόν το λόγο δεν αγωνίστηκε.

Θυμίζουμε ότι ο Ολυμπιακός έχει μπροστά του ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την Ευρωλίγκα, αυτό στο ΣΕΦ κόντρα στην Βίρτους (7/3, 22:00).

Διαβάστε επίσης

ΜακΚίσικ αντί Μπραζντέικις στο ελληνικό ρόστερ του Ολυμπιακού

Πρώτη απουσία Λαρεντζάκη έπειτα από 70 σερί αγώνες!

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post