Απολύθηκε ο Πεδουλάκης από τον ΠΑΟ

Του Άρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net

Η διοίκηση του Παναθηναϊκού αποφάσισε μετά την ήττα της Παρασκευής από τη Λαμποράλ Κούτσα να απολύσει τον Αργύρη Πεδουλάκη, ο οποίος οδήγησε την ομάδα πέρυσι στο πρωτάθλημα και το κύπελλο και ήδη έχει κατακτήσει το κύπελλο Ελλάδας την τρέχουσα σεζόν. Συνολικά είχε ρεκόρ 7-3 κόντρα στον Ολυμπιακό ως προπονητής των Πρασίνων και πήρε τη νίκη σε κάθε κρίσιμη αναμέτρηση των αιωνίων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής: “Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Αργύρη Πεδουλάκη. Ο πρόεδρος της ΚΑΕ κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος ευχαριστεί τον κ. Πεδουλάκη, ο οποίος ανέλαβε σε μια πολύ δύσκολη περίοδο και κατάφερε να οδηγήσει την ομάδα σε τρεις τίτλους. Θα είναι πάντα ξεχωριστό μέλος της Παναθηναϊκής οικογένειας. Τη Δευτέρα η ομάδα θα προπονηθεί υπό τις οδηγίες του κ. Φραγκίσκου Αλβέρτη”.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Αλβέρτης θα μείνει στον πάγκο του Παναθηναϊκού μέχρι το καλοκαίρι με τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου τεχνικού συμβούλου.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google