Δύο υπέγραψαν, ο Σίμονς όχι ακόμα

Του Άρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net

Η Τραμπζονσπόρ κάνει σημαντικές καλοκαιρινές κινήσεις και ανακοίνωσε ότι ήδη υπάρχουν συμφωνίες με τους Ντουάιτ Χάρντι, Nόβιτσα Βελίτσκοβιτς και Σέντρικ Σίμονς. Στην περίπτωση των δύο πρώτων παικτών η συμφωνία είναι δεδομένο, ωστόσο η κατάσταση με τον Σίμονς είναι σαφώς πιο περίπλοκη.

Ο Αμερικανός σέντερ συνεχίζει να έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και η ομάδα έχει δικαίωμα μέχρι τις 15 Ιουλίου να τον αποδεσμεύσει. Οι Ερυθρόλευκοι αυτό αναμένεται να κάνουν, αλλά η τελική απόφαση ακόμα δεν έχει παρθεί. Ωστόσο, μοιάζει να είναι απλά θέμα χρόνου για τον παίκτη να καταλήξει στην Τουρκία.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google