“Να μην με λένε Γιαννακόπουλο…”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Λίγο μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Πανιωνίου, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε δήλωση σχετικά με τον πλάνο των Πρασίνων τονίζοντας την αισιοδοξία του για την πορεία της ομάδας του.

Ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού δήλωσε: «Το πλάνο είναι δεδομένο, το έχουμε αναλύσει και ο κόσμος το έχει αποδεχτεί και του αρέσει. Εγώ θέλω να βλέπω έναν Παναθηναϊκό γεμάτο Ελληνόπουλα, νέο αίμα, που θα δίνει όραμα κι ελπίδα στον κόσμο. Αυτός ο Παναθηναϊκός που βλέπω μου αρέσει και αν δεν σηκώσουμε το Ευρωπαϊκό στην επόμενη πενταετία με τον Χαραλαμπόπουλο να μη με λένε Γιαννακόπουλο».

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post