Κεκλεισμένων με Μπάρτσα η Γαλατά

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Η Γαλατασαράι θα ολοκληρώσει τη σεζόν στην Ευρωλίγκα χωρίς κόσμο, καθώς η Ευρωλίγκα τιμώρησε τους Τούρκους με μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών λόγω των επεισοδίων στο ματς με την Αλμπα στο Βερολίνο προ δυο εβδομάδων.

Ετσι, η Γαλατά θα αγωνιστεί χωρίς τη συμπαράσταση των φιλάθλων της στο τελευταίο φετινό ευρωπαϊκό παιχνίδι κόντρα στη Μπαρτσελόνα, την τελευταία αγωνιστική του Top 16. Ο αθλητικός δικαστής της Ευρωλίγκας επέβαλε στους Τούρκους και πρόστιμο 30.000 ευρώ και έλαβε υπόψη του τα συνεχόμενα προβλήματα που δημιουργούν οι οπαδοί της Γαλατασαράι. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γαλατά θα ολοκληρώσει τη σεζόν με τέσσερα ματς κεκλεισμένων των θυρών μετά τα τρία που προηγήθηκαν μετά τη δολοφονία του Μάρκο Ιβκοβιτς πριν τον αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα.

Η Αλμπα επίσης, τιμωρήθηκε με 40.000 ευρώ πρόστιμο και εκτιμήθηκε από την Ευρωλίγκα ότι οι οπαδοί της δεν έχουν δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post