Παναθηναϊκός: Συγχαρητήρια από ΠΑΕ και Ερασιτέχνη για το Κύπελλο (photos)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Οι “πράσινοι” πανηγύρισαν στα Δύο Αοράκια του Ηρακλείου την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, με τα υπόλοιπα τμήματα του “τριφυλλιού” να δίνουν συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ.

“24 συνεχόμενες σεζόν τίτλων και o Παναθηναϊκός συνεχίζει να μας κάνει περήφανους! Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την κατάκτηση του Κυπέλλου μπάσκετ!” αναφέρει στο ποστ της η ΠΑΕ, ενώ ο Ερασιτέχνης αναφέρει…

“Συγχαρητήρια στην ανδρική ομάδα μπάσκετ του Συλλόγου μας για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος 2019!”

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post