Στις Σέρρες βρήκαν τρόπο να καπνίζουν μέσα σε μαγαζί χωρίς να “τρώνε” πρόστιμο! (video)

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Τα πρόστιμα είναι τσουχτερά για όσους καπνίζουν, αλλά ένας πελάτης καφετέριας στο Ροδόβιλο Σερρών δεν πτοείται! Ο τύπος είχε μία ευρηματική “πατέντα” για να καπνίζει μέσα στο μαγαζί και να είναι νόμιμος!

Έκανε 2 τρύπες στην τζαμαρία. Στη μια έβαλε το τσιγάρο και στην άλλη ένα καλαμάκι.

Όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο, ο άνδρας κάνει μια “τζούρα” από το τσιγάρο και από το καλαμάκι πετάει τον καπνό απ’ έξω!

Δείτε τα τελευταία νέα

 

 

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post