Λεσόρ για επεισόδιο με Φρανσίσκο: “Άντε γαμ@@ όσοι χρησιμοποιείτε το μπάσκετ για να δείξετε πόσο ρατσιστές είστε”

Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net

Ο Ματίας Λεσόρ του Παναθηναϊκού, πήρε θέση για την επίθεση που δέχθηκε ο συμπαίκτης του στην εθνική Γαλλίας, Σιλβέν Φρανσίσκο στο ματς με τη Σλοβενία.

Ο Φρανσίσκο κατήγγειλε πως η επίθεση που δέχθηκε αμέσως μετά έφτασε να είναι ακόμη και ρατσιστική. Η ομοσπονδία της Γαλλίας εξέδωσε ανακοίνωση συμπαράστασης στον πρώην παίκτη του Περιστερίου (2022-23).

Άντε γαμ@@είτε που χρησιμοποιείτε σαν δικαιολογία ένα άθλημα για να δείξετε πόσο ρατσιστές είστε. Γαλλία, συνέχισε να τους νευριάζεις”, έγραψε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμη

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post