Παπαγιάννης για χάλκινο μετάλλιο Εθνικής: “Συγχαρητήρια μάγκες μου”

Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net

Ο Γιώργος Παπαγιάννης έδωσε τα εύσημα σε όλους τους συμπαίκτες του στην Εθνική ομάδα για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν και κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο μετά από 16 ολόκληρα χρόνια.

Ο Big Papa όπως κι ο Νίκος Ρογκαβόπουλος δεν συμμετείχαν στην προσπάθεια της Εθνικής το φετινό καλοκαίρι, ωστόσο ο Έλληνας ψηλός δεν ξέχασε να στείλει με τη σειρά του το δικό του μήνυμα για την επιστροφή της Ελλάδας στην ζώνη των μεταλλίων.

Συγχαρητήρια μάγκες μου”, ανέφερε στο μήνυμά του ο Παπαγιάννης, ενώ λίγο αργότερα κι ο άσος του Παναθηναϊκού, Νίκος Ρογκαβόπουλος έκανε ένα ποστ στο Instagram με το γραφικό της FIBA για την “γαλανόλευκη”.

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post