Σάκοτα: “Βρισκόμαστε εκτός φόρμας”

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Ντράγκαν Σάκοτα δεν έκρυψε την απογοήτευση του για την εικόνα της ΑΕΚ στο παιχνίδι με τη Γαλατασαράι

Μάλιστα, ο έμπειρος τεχνικός παραδέχθηκε ότι δεν είναι καθόλου ικανοποιημένος με την απόδοση κάποιων παικτών, με την… καμπάνα να ηχεί για τους Ουόρεν, Ανοσίκε

“Δεν είμαστε σε φάση να παίζουμε όπως πρέπει. Η Γαλατασαράι απέδειξε γιατί είναι η καλύτερη ομάδα στον όμιλο όπως έχω ξαναπεί, αλλά εμείς βρισκόμαστε εκτός φόρμας. Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με την απόδοση κάποιων παικτών” τόνισε ο Σάκοτα

Ο Εργκίν Αταμάν δήλωσε από την πλευρά του: “Απόψε παίξαμε πολύ καλά. Δείξαμε την καλή αμυντική μας λειτουργία. Το πλάνο μας ήταν απόλυτα επιτυχημένο. Αυτή η νίκη είναι πολύ σημαντική για την πορεία της ομάδας μου στο Eurocup. Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μου”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post