Νίκη με κυρίαρχο “Σόφο” ο Ερυθρός

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Χωρίς νίκη ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο τουρνουά του Ζαντάρ η ομώνυμη ομάδα αφού ηττήθηκε με 68-57 από τον Ερυθρό Αστέρα στην 3η και τελευταία ημέρα. Κορυφαίοι για τους νικητές οι Σοφοκλής Σχορτσιανίτης (16π, 7/8 δίποντα) και Λούκα Μίτροβιτς (17π, 10ρ).

O Ερυθρός Αστέρας επέβαλε από νωρίς τον ρυθμό του και προηγήθηκε στο ημίχρονο με 41-23. Η οικοδέσποινα ομάδα Ζαντάρ κυριάρχησε ολοκληρωτικά στην τρίτη περίοδο και με επί μέρους σκορ 20-4 μείωσε τη διαφορά στο καλάθι (43-45), αλλά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ανατροπή. Η διαφορά δυναμικότητας φάνηκε στο τέλος με τον Ερυθρό Αστέρα να παίρνει την παρθενική του νίκη στο τουρνουά.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post