Ντουράντ: Στο ΣΕΦ για το “Ολυμπιακός – Μονακό”!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ανατροπή και… ΣΕΦ για Κέβιν Ντουράντ!

Αν και αρχικά φαινόταν πως δεν θα ταξιδέψει στην Ελλάδα, τελικά ο αστέρας του ΝΒΑ θα βρεθεί στο φαληρικό στάδιο, για τον πέμπτο αγώνα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Μονακό!

Αυτό μετέδωσε η γαλλική ”L’Equipe”, με τον ηγέτη των Νετς μάλιστα να κάθεται μαζί με τον Βασίλη Σπανούλη κατά την διάρκεια του ματς, σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή!

Θυμίζουμε ότι ο ”KD” είχε αποδεχθεί την πρόσκληση του Μάικ Τζέιμς για το Game 4 και είχε ταξιδέψει στο Μονακό, ενώ μάλιστα μπήκε και σε… ρυθμούς playoffs, πανηγυρίζοντας καλάθια του πρώην συμπαίκτη του.

Δείτε το βίντεο του δημοσιογράφου που αποκάλυψε την είδηση

Διαβάστε επίσης

Ολυμπιακός: Στην 12άδα ο Χασάν Μάρτιν, εκτός ο Έισι!

Eurohoops Show: Vol. 32

Όταν ο Κέβιν Ντουράντ έλεγε το ’19 ότι θέλει να παίξει στην Ευρώπη (videos)

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post