Ολυμπιακός: Στην Ελλάδα Γκος και ΜακΚίσικ, έρχονται οι Κάνααν και Πίτερς

Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net

Οι παίκτες του Ολυμπιακού αρχίζουν σιγά-σιγά και επιστρέφουν στη χώρα μας για να πιάσουν… δουλειά, ενόψει της νέας σεζόν σε Ευρωλίγκα και Basket League.

Στην Ελλάδα βρίσκονται ήδη οι Νάιτζελ Ουίλιαμς-Γκος, Σακίλ ΜακΚίσικ, οι οποίοι έχουν μπει ήδη στο κλίμα των προπονήσεων (ατομικές).

Πίσω για ατομικές προπονήσεις επέστρεψε και ο Τζορτζ Πάπας, ο οποίος τελείωσε με τις διακοπές του και επέστρεψε στο ΣΕΦ για να πιάσει κι αυτός δουλειά.

Παρόλα αυτά, οι ερυθρόλευκοι αναμένουν ακόμη δύο αφίξεις, αρχής γενομένης από την Πέμπτη (24/8) με την άφιξη του Άλεκ Πίτερς.

Τρία 24ωρα αργότερα, την Κυριακή (27/8) θα φτάσει στη χώρα μας και ο Αϊζάια Κάνααν.

Θυμίζουμε ότι από την Πέμπτη (17/8) βρίσκεται στην Ελλάδα και το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Λουκ Σίκμα που δήλωσε: “Ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη πρόκληση κι ευκαιρία για μένα”.

Διαβάστε ακόμη

Ολυμπιακός: Η ημερομηνία έναρξης της παραλαβής των καρτών διαρκείας

Ολυμπιακός: Κόντρα σε Ζαλγκίρις και Μακάμπι στο τουρνουά της Κύπρου (videos)

Ολυμπιακός: Άφιξη του Λουκ Σίκμα, ο οποίος δεν ήρθε “για να γεμίσω τα παπούτσια του Βεζένκοφ”

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post