Ολυμπιακός: Ο Μπαρτζώκας καλωσόρισε τον Λο στο ΣΕΦ

Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net

Ο Ολυμπιακός υποδέχθηκε την Ρεάλ στο ΣΕΦ για την 12η αγωνιστική της Ευρωλίγκας.

Ο Έισι Λο βρέθηκε στο φαληρικό στάδιο, εννέα χρόνια μετά την θητεία του στους Πειραιώτες.

Ο Αμερικανός πήρε θέση στις court seats, με τον Γιώργο Μπαρτζώκα να τον καλωρορίζει.

Οι δυο άνδρες είχαν θερμό εναγκαλισμό, ενώ στην οθόνη έπαιζε ο τελικό του Λονδίνου του 2013.

Μαζί κατέκτησαν την Ευρωλίγκα εκείνης της χρονιάς, με τον Λο να μένει στην καρδιά του κόσμου.

Μάλιστα, ο Αμερικανός βραβεύτηκε πριν το τζάμπολ της αναμέτρησης από τους αδελφούς Αγγελόπουλους, γνωρίζοντας την αποθέωση.

Διαβάστε επίσης

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post