Γιαννακόπουλος για ΣΕΦ & Ολυμπιακό: “Να πάρει κι ο Παναθηναϊκός τα λεφτά για την ενεργειακή αναβάθμιση στο ΟΑΚΑ”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Στα χέρια των ανθρώπων της ΚΑΕ Ολυμπιακός έχει περάσει πλέον το ΣΕΦ, μετά και από την ανακοίνωση της Κυβέρνησης.

Οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια και η συμφωνία είναι οριστική, ενώ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε μία τοποθέτηση.

Ανεβάζοντας ένα story στο Instagram, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έγραψε σχετικά:

«Για να δούμε αν θα υπάρξει ίση ή άνιση μεταχείριση στους όρους ΣΕΦ – ΟΑΚΑ;».

O ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, συνέχισε αργότερα με ένα ακόμα story γράφοντας χαρακτηριστικά:

“Φαντάζομαι ότι το ελληνικό δημόσιο θα μεριμνήσει έστω και με καθυστέρηση ώστε κι ο Παναθηναϊκός να πάρει τα λεφτά που έβαλε για την ενεργειακή αναβάθμιση και υποδομές στο ΟΑΚΑ”.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post