Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Ο Παναθηναϊκός θα ταξιδέψει σε λίγες μέρες για την Αυστραλία – Μελβούρνη και Σίδνεϋ – όπου θα διεξαχθεί φέτος το τουρνουά “Παύλος Γιαννακόπουλος”.
Η πρέσβειρα της Αυστραλίας στην Αθήνα, Άλισον Ντάνκαν, φόρεσε την πράσινη φανέλα του Παναθηναϊκού και διοργάνωσε μπάρμπεκιου στην οικεία της, φιλοξενώντας τα μέλη των “πρασίνων” πριν αυτοί αναχωρήσουν για την πατρίδα τους.
Η κα. Ντάνκαν φωτογραφήθηκε με τους παίκτες και τα άλλα μέλη του Παναθηναϊκού και η ΚΑΕ ανάρτησε μερικές φωτογραφίες από την ξεχωριστή αυτή βραδιά.
Διαβάστε ακόμα
- Μητσοτάκης: “Ελπίζουμε να δούμε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό στον τελικό του Final Four” (video)
- Παναθηναϊκός: Ενσωματώθηκε ο Γκραντ στην προετοιμασία
- Παναθηναϊκός: Χωρίς Λεσόρ και Γκριγκόνις στην Αυστραλία για το “Παύλος Γιαννακόπουλος”
- Παναθηναϊκός: Ήττα από το Περιστέρι στο πρώτο φιλικό
Κάνε το