Ολυμπιακός: Πρόστιμο από την Ευρωλίγκα για υβριστικά συνθήματα

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Τα υβριστικά συνθήματα ακούστηκαν στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Παρτιζάν Βελιγραδίου.

Το πρόστιμο είναι ύψους 6.000 Ευρώ.

Τιμωρήθηκε, επίσης, ο Ερυθρός Αστέρας για τον ίδιο λόγο στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στην “Belgrade Arena”.

Η ανακοίνωση της Ευρωλίγκας…

«Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε την παρακάτω πειθαρχική απόφαση σχετικά με τα περιστατικά που σημειώθηκαν στη 9η αγωνιστική της κανονικής περιόδου 2025–26.

Ο Ερυθρός Αστέρας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 7.000 ευρώ για τα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν από τους φιλάθλους της κατά τη διάρκεια του αγώνα Ερυθρός Αστέρας – Παναθηναϊκός, σύμφωνα με το Άρθρο 29.2.f του Πειθαρχικού Κώδικα.

Ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 6.000 ευρώ για τα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν από τους φιλάθλους του στον αγώνα Ολυμπιακός – Παρτιζάν Βελιγραδίου, επίσης βάσει του Άρθρου 29.2.f του Πειθαρχικού Κώδικα της Euroleague Basketball».

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post