Μάικ Τζέιμς σε Ολυμπιακό: “Συγχαρητήρια και καλή τύχη”

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Ο Μάικ Τζέιμς και η Μονακό δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στον Ολυμπιακό και έτσι για μία ακόμα οι “ερυθρόλευκοι” απέκλεισαν την ομάδα του Πριγκιπάτου από το Final Four της Ευρωλίγκας.

Ο Ολυμπιακός επικράτησε εύκολα με 3-0 και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, αυτό ήταν το τελευταίο ευρωπαϊκό ματς του πρώτου σκόρερ στην ιστορία της Ευρωλίγκας με τη Μονακό.

Ο Μάικ Τζέιμς συνεχάρη τον Ολυμπιακό μετά το τέλος του αγώνα, γράφοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο “Χ”:

“Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για μια εξαιρετική σειρά αγώνων και καλή τύχη από εδώ και πέρα“.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post