Φελντέιν: “Οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Τζέιμς Φελντέιν υποκλίθηκε στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και δήλωσε εξαιρετικά ευχαριστημένος, επειδή οι “πράσινοι” ήταν οι πρώτοι που κέρδισαν τη Φενερμπαχτσέ.

“Ηταν τρελή η ατμόσφαιρα. Είναι οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο. Τους παρακολουθούσα κατά τη διάρκεια του αγώνα ιδιαίτερα όταν φωνάζουν ένα σύνθημα” είπε εντυπωσιασμένος ο Τζέιμς Φελντέιν από τον κόσμο του Παναθηναϊκού.

Ο Δομινικανός γκαρντ δήλωσε μετά τη σπουδαία νίκη επί της Φενερμπαχτσέ για τον “νέο Παναθηναϊκό” πως “λατρεύω πως είναι πλέον η ομάδα. Δεν έχουμε δουλέψει τόσο σκληρά για αρκετό καιρό. Δείξαμε ότι προσαρμοζόμαστε. Ξέραμε ότι είμαστε μια διαφορετική ομάδα. Στον πρώτο γύρο ξεκινήσαμε τον αγώνα στην Τουρκία με 0-14 και δείξαμε στο ΟΑΚΑ ότι δεν είμαστε τέτοια ομάδα. Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη και είμαι πολύ χαρούμενος που έχασε τώρα. Θέλουμε να προκριθούμε στα προημιτελικά και αυτό μετράει”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post