Του Παναγιώτη Βλάχου / info@eurohoops.net
Ο Μουσταφά Φαλ αποτελεί παρελθόν από τον Ολυμπιακό εδώ και δύο περίπου 24ωρα και ο Γάλλος σέντερ θέλησε μέσω ενός post στο instagram να μοιραστεί τις σκέψεις του.
Ο 34χρονος πλέον Φαλ ευχαρίστησε τον οργανισμό και τους φιλάθλους για όλα όσα πέρασαν, τονίζοντας πως ήταν τιμή του να αγωνιστεί στους “ερυθρόλευκους” και πως δεν θα ξεχάσει τίποτα από τα 5 χρόνια που πέρασε στον σύλλογο.
Αναλυτικά έγραψε:
“Έπειτα από ένα αξέχαστο κεφάλαιο με τον Ολυμπιακό, έχει έρθει η ώρα για εμένα να προχωρήσω. Το να φοράω αυτή τη φανέλα, να εκπροσωπώ τον σύλλογο και το να πατάω στο παρκέ για αυτό τον οργανισμό, ήταν τιμή για εμένα από την πρώτη ημέρα. Πετύχαμε τόσα πολλά μαζί.
Κερδίσαμε τίτλους, πανηγυρίσαμε τεράστιες νίκες και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μείνουν μαζί μου για μία ζωή. Το να κερδίσω τον πιο πρόσφατο τίτλο της Ευρωλίγκας στην ιστορία του Ολυμπιακού είναι κάτι για το οποίο θα είμαι πάντα υπερήφανος.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου τους προπονητές και όλους που δούλεψαν για να είναι αυτός ο σύλλογος, αυτό που είναι σήμερα. Ήμουν τυχερός να περιτριγυρίζομαι από εξαιρετικούς ανθρώπους σε όλη τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού και είμαι ευγνώμων για έναν προς έναν.
Για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού: ευχαριστώ για όλα. Ευχαριστώ για την αγάπη, την ενέργεια και την υποστήριξη που μου δώσατε σε όλα τα βήματα αυτού του ταξιδιού. Ήσασταν εκεί στις καλύτερες αλλά και στις πιο δύσκολες στιγμές και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Με κάνατε να νιώσω ότι είμαι σπίτι μου από την αρχή”.
Το post του Μουστάφα Φαλ:
Διαβάστε ακόμη:
- Ολυμπιακός: Παρελθόν ο Μουσταφά Φαλ!
- Φαλ: Τα καλύτερα του Γάλλου γίγαντα με τη φανέλα του Ολυμπιακού (video)
- Φαλ: Ο “κροκόδειλος” που στέριωσε κι αγαπήθηκε στον Ολυμπιακό
Κάνε το