Κάνααν: Τέλος από τον Ερυθρό Αστέρα

Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net

Ύστερα από δύο σεζόν στον Ερυθρό Αστέρα, πλέον ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν.

Ο 35χρονος Αμερικανός σούτινγκ γκαρντ δεν θα συνεχίσει στην ομάδα του Βελιγραδίου, η οποία ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας τους.

Ο Κάνααν, που ήταν στον Ολυμπιακό παλαιότερα (2022-24), βρέθηκε στον Ερυθρό Αστέρα τις τελευταίες δύο σεζόν, αλλά δεν κατάφερε ουσιαστικά να παίξει στη φετινή, μιας και στις 29 Σεπτεμβρίου του 2025, είχε τραυματιστεί στον αριστερό πρόσθιο χιαστό, στο Super Cup της VTB, με αντίπαλο την Ντουμπάι.

Ο Ερυθρός Αστέρας αναφέρει στην ανακοίνωση: «Ο Αμερικανός γκαρντ, Αϊζάια Κάνααν, δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.

Ο Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.

Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του, στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».

Να προσθέσουμε ότι ο Κάνααν είχε παίξει στην Ευρωλίγκα με τον Ερυθρό Αστέρα στη σεζόν 2024-25, με μέσο όρο 10 πόντους (38,3% τρίποντα), 1,3 ριμπάουντ και 1,2 ασίστ ανά παιχνίδι.

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

 

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post