Το αντίο του Ντάνιελ Τάις στη Μονακό: “Μία απίστευτη διαδρομή”

Του Παναγιώτη Βλάχου / info@eurohoops.net

Ο Ντάνιελ Τάις αποχαιρέτησε τη Μονακό έπειτα από από σχεδόν 1.5 χρόνο συνεργασίας των δύο πλευρών, μέσω ενός post στο instagram.

Ο 34χονος σέντερ ψάχνει πλέον το επόμενο βήμα της επαγγελματικής του καριέρας, μετρώντας 8 χρόνια καριέρας στο NBA και έχοντας αγωνιστεί επίσης στις Ουλμ, Μπράουνσβαϊγκ και Μπάμπεργκ (παίζοντας για 1η φορά στην Ευρωλίγκα το 2015).

Τη φετινή σεζόν (2025-26) στην Ευρωλίγκα, αγωνίστηκε σε 38 παιχνίδια και μέτρησε 9.7 πόντους και 5 ριμπάουντ σε 20:31 συμμετοχής.

Ο Γερμανός αποχαιρέτησε τη Μονακό, γράφοντας:

“Μια απίστευτη διαδρομή. Περιτριγυρισμένος από ξεχωριστούς ανθρώπους. Ευγνώμων για το ταξίδι. Ευχαριστώ, Μονακό”.

Το post στο instagram:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post