Μάικ Τζέιμς: Πάει στα δικαστήρια την Μπαρτσελόνα

Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net

Ο Μάικ Τζέιμς δείχνει διατεθειμένος να κινηθεί νομικά κατά της Μπαρτσελόνα, όπως αναφέρει η «Mundo Deportivo», με σκοπό να αποζημιωθεί οικονομικά.

Με βάση το δημοσίευμα, οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει για δύο χρόνια και μάλιστα υπήρχε υπογραφή συμβολαίων και από τις δύο πλευρές, ενώ ο Αμερικανός γκαρντ έψαχνε σπίτι στη Βαρκελώνη.

Το δημοσίευμα αναφέρει στην αρχή: «Η Μπάρτσα θέλει ένα λευκό μητρώο μετά από τρία χρόνια κακών αποφάσεων της διοίκησης, αλλά αυτή η νέα εποχή ξεκινά με τον σύλλογο να επαναλαμβάνει ορισμένα από τα λάθη του παρελθόντος. Η τελευταία καυτή πατάτα στο πιάτο της Μπάρτσα περιλαμβάνει την ακύρωση της μεταγραφής του Μάικ Τζέιμς, η οποία θα μπορούσε να καταλήξει να κοστίσει στον σύλλογο ένα σημαντικό οικονομικό πρόστιμο».

Στο δημοσίευμα αναφέρεται επίσης ότι η Μπαρτσελόνα αποφάσισε να μην προχωρήσει την απόκτηση του Τζέιμς, μόλις έγινε γνωστό ότι ο Τσάβι Πασκουάλ θα συνεχίσει την καριέρα του, στην Ντουμπάι: «Η ιστορία άλλαξε εντελώς όταν ο Πασκουάλ ενημέρωσε τον σύλλογο για την απόφασή του, να ασκήσει τη ρήτρα αποδέσμευσής του και να μην συνεχίσει στο τέλος της σεζόν. Η Μπάρτσα αποφάσισε στη συνέχεια ότι ο Τζέιμς δεν είχε πλέον θέση στο νέο πρότζεκτ και το είπε στον Αμερικανό».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post