Ο “Λάζος” υποδέχθηκε τον Διαμαντίδη στο ΟΑΚΑ

Του Γιώργου Ορφανάκη/ info@eurohoops.net

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα στο ΟΑΚΑ, όπου τιμήθηκε και από την Μπαρτσελόνα.

Η πρώτη έκπληξη της βραδιάς, πάντως, ήταν ο Λάζαρος Παπαδόπουλος, ο οποίος υποδέχθηκε τον “3D” στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού Superfoods.

Του δύο άντρες συνδέει μακροχρόνια και δυνατή φιλία, με τον Διαμαντίδη να είναι φανερά συναισθηματικά φορτισμένος.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post