Επέστρεψε στο σπίτι του ο Διαμαντίδης

Του Γιώργου Ορφανάκη / info@eurohoops.net

Ο Παναθηναϊκός έχει ξεκινήσει εξαιρετικά την αναμέτρηση απέναντι στη Φενέρμπαχτσε με τον Δημήτρη Διαμαντίδη να δίνει το “παρών” στα επίσημα του ΟΑΚΑ.

Ο επί σειρά ετών αρχηγός των “πρασίνων” και αγαπημένος παίκτης της εξέδρας παρακολουθεί από κοντά τις προσπάθειες της πρώην ομάδας του. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Διαμαντίδης επιλέγει να εμφανιστεί στο γήπεδο μετά την απόφαση του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post