Παππάς σε Γκιστ: “Πες… μελομακάρονο και μετά πάρε”

Με έναν ξεχωριστό τρόπο ευχήθηκαν στον κόσμο οι παίκτες του Παναθηναϊκού. Ο Διάλογος του Νίκου Παππά με τον Τζέιμς Γκιστ είναι απλά απολαυστικός…

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post