“Ερυθρόλευκη” … μανία για τα εισιτήρια με Έφες

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Διαβάστε σχετικά την ενημέρωση από την ΚΑΕ:

“Περισσότεροι από 200 φίλοι του Ολυμπιακού σχημάτισαν ουρές το πρωί της Τρίτης (11/4) έξω από τα εκδοτήρια του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας με σκοπό να προμηθευτούν εισιτήρια για τα δύο παιχνίδι με την Αναντολού Εφές.

Η τρέλα των φίλων των πρωταθλητών Ελλάδος χτύπησε… κόκκινο καθώς περισσότεροι από 200 φίλοι των Πειραιωτών βρέθηκαν στα εκδοτήρια του ΣΕΦ πριν καν αυτά ανοίξουν για να αρχίσει η κυκλοφορία των εισιτηρίων για τους δύο προημιτελικούς με την Αναντολού Εφές για την Ευρωλίγκα.

Ο κόσμος του Θρύλου αναμένεται να γεμίσει κάθε γωνιά του ΣΕΦ και το sold out είναι θέμα ωρών”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post