“Κράξιμο” του Ντίξον για… λογαριασμό του Ούντο! (pic)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Ανταμ Χάνγκα αναδείχθηκε καλύτερος αμυντικός της χρονιάς στην Ευρωλίγκα και στην Φενέρ δεν το πήραν… ακριβώς καλά. Ο Εκπε Ούντο περίμενε να πάρει το συγκεκριμένο βραβείο, κάτι που δήλωσε και στην κάμερα του Eurohoops, ενώ ακόμα παραπέρα προχώρησε ο Μπόμπι Ντίξον!

Ο Αμερικανός γκαρντ με τουρκικό διαβατήριο “έκραξε” αυτούς που επέλεξαν τον Χάνγκα αντί του φίλου και συμπαίκτη του και έγραψε με δηκτικό τρόπο στο twitter: “Είναι τρελό και εξωφρενικό που ο φίλος μου Εκπε Ούντο δεν πήρε το βραβείο του καλύτερου αμυντικού της χρονιάς, τι άλλο έπρεπε να κάνει!! Ευρωλίγκα, δεύτερη χρονιά σερί τώρα. Είναι για γέλια”.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post