Μπάμπεργκ: Όταν ο Ζήσης έπαιζε στην Ευρωλίγκα, ο Ολίντε… ήταν με πιπίλα!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Σύμφωνα λοιπόν με το ενδιαφέρον στατιστικό, όταν ο βετεράνος Έλληνας γκαρντ των Γερμανών, Νίκος Ζήσης αγωνιζόταν για πρώτη φορά στην Ευρωλίγκα στις 7 Μαρτίου 2001 με την φανέλα της ΑΕΚ, ο 19χρονος συμπαίκτης του στην Μπάμπεργκ, Λουίς Ολίντε ήταν μόλις 2 ετών!

Να σημειώσουμε ότι ο Ζήσης θα αγωνιστεί για 16η χρονιά στην διοργάνωση, έχοντας 283 συμμετοχές στον θεσμό, την ώρα που ο Γερμανός “πιτσιρικάς” μετρά μόνο μια εμφάνιση, αυτή πέρυσι με αντίπαλο την Μπασκόνια για την 27η αγωνιστική της κανονιής περιόδου.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post