Ολυμπιακός: Ο Σερμαντίνι με τον Αγγελόπουλο (vid)

Για την προσφορά του στον Ολυμπιακό τιμήθηκε ο Γκιόργκι Σερμαντίνι πριν από την έναρξη του χθεσινού παιχνιδιού των Πειραιωτών με τη Μάλαγα.

Πριν από το τζάμπολ της αναμέτρησης της 2ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκας, ο πρόεδρος των “ερυθρόλευκων”, Παναγιώτης Αγγελόπουλος, τίμησε τον 28άχρονο Γεωργιανό σέντερ, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού το 2012-13 και το 2014. Κατέκτησε, μάλιστα, την πρώτη θέση της Ευρωλίγκας για δεύτερη φορά το 2013 ως μέλος του ρόστερ των Πειραιωτών.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post