Μαρτίνεθ: “Εξαιρετικοί εμείς, πολύ κακός ο Ολυμπιακός”

ŕљˉÊ`/ ̐Sʏ͉`- ϓ֐ / EUROLEAGUE / BASKONIA - OLYMPIAKOS / / (֙ԏÑVɁ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά τι είπε ο τεχνικός της Μπασκόνια:

“Είναι πάντα καλύτερα όταν παίζουμε μαζί, πασάρουμε την μπάλα κι έχουμε καλή ομαδική άμυνα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ο Ολυμπιακός είναι μια σπουδαία ομάδα η οποία απόψε, μετά το δεύτερο δεκάλεπτο ήταν πολύ κακή στα τρίποντα κι αυτό ήταν πολύ καλό για εμάς. Ημασταν πολύ καλοί στα ριμπάουντ, τρέξαμε το γήπεδο πολύ καλά και είχαμε εξαιρετική ανταπόκριση από τους παίκτες που ήρθαν από τον πάγκο.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post