Ολυμπιακός: Στο δεύτερο ημίχρονο “εξαφανίστηκε” και ηττήθηκε δίκαια (video)

ŕљˉÊ`/ ϓ֐ - ̐Qԓŋύ`/ EUROLEAGUE / OLYMPIAKOS - BARCELONA (֙ԏÑVɁ: ́ъϓ ׏ՆϕчӠ/ EUROKINISSI)

Ο Ολυμπιακός γνώρισε μία πολύ “βαριά” ήτταν από την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ με 90-63 λόγω του κακού δεύτερου ημιχρόνου που πραγματοποίησε.

Οι παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου “εξαφανίστηκαν” από το παρκέ στο δεύτερο εικοσάλεπτο και γνώρισαν επιμέρους σκορ 50-25, με αποτέλεσμα να ηττηθούν δίκαια από την εκπληκτικά “αλλαγμένη” Μπάρτσα, του κόουτς Πέσιτς.

Δείτε τα highlights της αναμέτρησης!

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ!

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post