Τόμπσον: “Τρομερός ο Ντίξον και ο κόσμος” (video)

Αποστολή στο Βελιγράδι: Σταύρος Μπαρμπαρούσης/ info@eurohoops.net

“Βγαίνουμε έξω και βλέπουμε την υποστήριξη που έχουμε. Αυτό συμβαίνει όλη τη χρονιά κι έχουμε αυτό το ρεκόρ, ανεξαρτήτως έδρας, από την υποστήριξή τους” είπε για τον κόσμο ο Αμερικανός σέντερ, ο οποίος πρόσθεσε για τον ημιτελικό: “Είναι διαφορετικά εδώ, γιατί ο νικητής περνάει και ο ηττημένος πάει σπίτι. Θέλαμε να παίξουμε καλά. Ηταν σκληρό παιχνίδι. Θέλαμε να αρχίσουμε και να τελειώσουμε καλά”.

Οσο για τον Ντίξον: “Είναι εξαιρετικό να τον βλέπουμε με αυτή την ενέργεια, ερχόμενος από τον πάγκο”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post