Ολυμπιακός: Η πρώτη προπόνηση του Μπλατ (pics)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Την επόμενη Τρίτη (21/8) θα πραγματοποιηθεί η επίσημη “πρώτη” των Πειραιωτών ενόψει της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, αλλά σήμερα, Παρασκευή (17/8) έγινε το πρώτο “ερυθρόλευκο” ραντεβού. Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση της ΚΑΕ:

“Το απόγευμα της Παρασκευής (17/08) ο Ντέιβιντ Μπλατ είχε για πρώτη φορά την ευκαιρία να δει μαζεμένους όλους τους παίκτες του και να κάνει την πρώτη -έστω και χαλαρή- προπόνηση εν όψει της νέας χρονιάς!

Πρόκειται για προπόνηση προσαρμογής, όπως άλλωστε θα είναι και αυτές που θα ακολουθήσουν το Σάββατο (18/08) και την Κυριακή (19/08).

Από κει και πέρα, την Πέμπτη (16/08) οι Σάσα Βεζένκοφ, Γιάνις Τίμα και Ζακ ΛεΝτέι έκαναν πλήρες πακέτο εξετάσεων, ενώ σήμερα (17/08) υποβλήθηκαν όλοι οι παίκτες σε καρδιολογικές και αιματολογικές εξετάσεις. Επίσης, οι περισσότεροι (κάποιοι το είχαν κάνει νωρίτερα) έκαναν FMS (Functional Movement Screen) τεστ (σχετική φωτό Βεζένκοφ).

Την Δευτέρα (20/08) θα περάσουν από εργομετρικά, ενώ την Τρίτη (21/08) θα γίνει η πρώτη επίσημη προπόνηση της ομάδας (πρωί-απόγευμα). Η απογευματινή προπόνηση θα είναι ανοικτή στους εκπροσώπους του Τύπου (17.30)”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post