Σκότι Ουίλμπεκιν: “Ήθελα να αγωνιστώ στη Μακάμπι από την πρώτη μου χρονιά στην Ευρωλίγκα”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Εδώ έπαιξα το πρώτο ματς στην Ευρωλίγκα και θυμάμαι την όμορφη ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο γήπεδο. Έλεγα από μέσα μου ότι ήθελα κάποια μέρα να αγωνιστώ στην Μακάμπι…», δήλωσε ο MVP του περσινού Eurocup με τα χρώματα της Νταρουσάφακα και πρόσθεσε:

«Φέτος το καλοκαίρι μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Να γίνω, δηλαδή, μέλος αυτής της ομάδας με την τόσο μεγάλη ιστορία που τη συνοδεύει. Πάντα θα υπάρχει πίεση εδώ, αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού».

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post