Τίμα: “Είχα πρόταση από τους Μάτζικ, προτίμησα τον Ολυμπιακό”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο νέος φόργουορντ του Ολυμπιακού αποκάλυψε σε Μέσο της Λετονίας, πως οι Ορλάντο Μάτζικ, που διατηρούν τα δικαιώματά του στο ΝΒΑ, του έκαναν πρόταση, που όμως ο ίδιος δεν προτίμησε για συγκεκριμένους λόγους.

”Οι Μάτζικ αλλαξαν όλο το προπονητικό τους τιμ φέτος. Μου έκαναν πρόταση φέτος, αλλά δεν με ικανοποίησε και στη συνέχεια ήρθε η πρόταση από τον Ολυμπιακό. Εάν πήγαινα στο ΝΒΑ, θα ήθελα να είχα χρόνο συμμετοχής.

Όμως, η πρότασή τους ήταν ασαφής, καθώς θα ήμουν ο 12ος ή 13ος παίκτης και θα έπρεπε να παλέψω για να μπω στη δωδεκάδα. Η πρότασή τους, δηλαδή, δεν ήταν μόνο για το Summer League, αλλά με κανονικό συμβόλαιο”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post