Ολυμπιακός: Ευχήθηκε στον… 24άρη Ουίλιαμς-Γκος! (photo)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Σήμερα (16/9), ο Αμερικανός του Ολυμπιακού ”κλείνει” 24 χρόνια ζωής και η ομάδα του Πειραιά δεν θα μπορούσε να μην ευχηθεί στον παίκτη της!

Με μία ανάρτηση στο Instagram, οι ”ερυθρόλευκοι” έστειλαν τα ”χρόνια πολλά” τους στον Ουίλιαμς-Γκος, με το εξής μήνυμα: ”Χρόνια πολλά στον Ουίλιαμς-Γκος! Άπαντες στην ομάδα του ευχόμαστε υγεία, χαρά και πολλές επιτυχίες στη ζωή του!”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post