Τόμας: “Είναι η ώρα να πάρουμε μεγάλες νίκες”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά τι είπε ο Τόμας:

Για το παιχνίδι με την Φενέρ: “Πρέπει να μπούμε δυνατά και να είμαστε συγκεντυρωμένοι με ενέργεια για να υπερασπιστούμε την έδρα μας”.

Για τις εκτός έδρας εμφανίσεις: “Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Κάθε εκτός έδρας παιχνίδι είναι δύσκολο. Να είμαστε συγκεντρωμένοι και να βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Χρειαζόμαστε μια καλή νίκη εκτός έδρας”.

Για την Φενέρ: “Η συγκέντρωση είναι κλειδί και να περιορίσουμε τα λάθη. Η Φενέρ είναι πολύ… καυτή αυτή την περίοδο. Πρέπει να μπούμε δυνατά. Είναι καιρός να πατήσουμε τον διακόπτη. Να πάρουμε μεγάλες νίκες”.

Για το… άσχημο φεγγάρι του Καλάθη: “Ξέρουμε τι μπορεί να κάνει ο Νικ. Παίζει πολύ καιρό κι εμείς πρέπει να βάζουμε τα σουτ από τις πάσες που μας δίνει”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post