Ομπράντοβιτς: Δεν ξέρει αν θα έχει τέσσερις παίκτες στο φάιναλ φορ!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Τουλάχιστον αυτό υποστήριξε ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς μετά την ήττα της Φενέρ από την Μπάνβιτ, απαντώντας στην ερώτηση για την κατάσταση των τραυματισμένων παικτών του.

“Ο Λοβέρν είναι απίθανο να παίξει στο Final4 (17-19 Μαΐου). Ο Τζίτζι (Ντατόμε) βρίσκεται στην ίδια κατάσταση αλλά δεν έχει αποκλειστεί η συμμετοχής του. Έχουμε επίσης μεγάλα ερωτηματικά σχετικά με τον Κάλινιτς αλλά και τον Βέσελι. Αυτή είναι η κατάσταση στην ομάδα μας”, δήλωσε ο Ομπράντοβιτς που εξέφρασε παράπονα για την παρουσία των φίλων της Φενέρ (δεν παραβρέθηκαν πάνω από 2.000) στο γήπεδο : “Λυπάμαι. Δεν αξίζει στην ομάδα αυτό. Χρειαζόμαστε τους υποστηρικτές μας σε κάθε παιχνίδι”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post