Αταμάν: “Αν κερδίσουμε, τη Δευτέρα θα πάμε στην Ίμπιζα!”

Αποστολή στη Βιτόρια: Σταύρος Μπαρμπαρούσης/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά όσα είπε στη Συνέντευξη Τύπου ο προπονητής της Εφές:

Για τον ημιτελικό: ”Είμαστε ενθουσιασμένοι, περάσαμε ωραία και βελτιωθήκαμε. Είναι η ώρα να κάνουμε το βήμα παραπάνω. Παίζουμε με την καλύτερη ομάδα της Ευρωλίγκας και τον καλύτερο προπονητή στην ιστορία. Αλλά έχουμε την αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε”.

Για το πώς νιώθει: ”Το να είμαι εδώ μαζί με τους συναδέλφους αυτούς, είναι ωραίο. Δεν είμαι τόσο ενθουσιασμένος, όσο υπερήφανος. Το να εκπροσωπούμε την Τουρκία με δυο ομάδες είναι εξαιρετικό. Η Εφές το άξιζε και είμαι περήφανος που εκπροσωπούμε τη χώρα μου. Θα κάνουμε τα πάντα”.

Για το τί θα κάνει αν κερδίσει: ”Τη Δευτέρα, θα πάμε στην Ίμπιζα, θα πανηγυρίσουμε και μετά θα επιστρέψουμε για το πρωτάθλημα!”

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post