Ολίμπια Μιλάνο: “Θέλει Ουοναμέικερ και Ντατόμε!”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Σύμφωνα με την έγκυρη “Gazzetta dello Sport” – στην έντυπη μορφή της-, η ομάδα της Ευρωλίγκας θέλει να φέρει τη… Φενέρ στο Μιλάνο καθώς έχει βάλει στο στόχαστρο της τον Μπραντ Ουοναμέικερ και τον Τζίτζι Ντατόμε!

Ο Αμερικανός πρώην παίκτης της Φενέρ είναι ελεύθερος από τους Σέλτικς όπου αγωνίστηκε φέτος και προφανώς αν βρεθεί το κατάλληλο ποσό και ο σπουδαίος γκαρντ συμφωνήσει να παίξει στο Μιλάνο, τότε η περίπτωση του μοιάζει πιο βατή.

Ο Ντατόμε όμως, έχει συμβόλαιο ενός ακόμα έτους με την τουρκική ομάδα και μόνο αν η ίδια συμφωνήσει να τον αφήσει ελεύθερο (έναντι ενός ποσού ή όχι…), τότε θα μπορέσει να ανοίξει ο δρόμος για την απόκτηση του από την Αρμάνι.

Σε κάθε περίπτωση, το ενδιαφέρον αυτό (και πόσο μάλλον αν εξελιχθεί σε συμφωνία) δείχνει την τάση που έχει η Ολίμπια να ενισχυθεί με μεγάλα ονόματα και να πρωταγωνιστήσει. Η συμφωνία άλλωστε με τον Έτορε Μεσίνα, προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται…

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post