Εφές: Αποχαιρέτισε τον Μότουμ (photo)

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Έπειτα από δύο χρόνια στην Εφές, ο Μπροκ Μότουμ αποτελεί παρελθόν από την τουρκική ομάδα, με απολογισμό ένα πρωτάθλημα, ένα κύπελλο κι ένα Σούπερ Καπ Τουρκίας, αλλά και ως φιναλίστ της Ευρωλίγκας.

Η Εφές λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος αποχαιρέτισε μέσω των social media τον Μότουμ γράφοντας: “Ευχαριστούμε για όλη την προσπάθειά σου και γιατί έχεις χαρακτήρας μαχητή, Μπροκ. Σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα σου ομάδα”.

Ο Αυστραλός, όπως έχει γράψει και σε σχετικό ρεπορτάζ το Eurohoops αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στη Βαλένθια.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post