Ολυμπιακός: Άφησε ελεύθερο τον Αγραβάνη

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Έπειτα από έξι χρόνια παρουσίας στον Πειραιά, ο κύκλος του Δημήτρη Αγραβάνη στον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε.

Η διοίκηση των “ερυθρολεύκων” έκανε χρήση του όρου που υπήρχε στο συμβόλαιο του παίκτη και καταβάλλοντας ένα μικρό χρηματικό ποσό τον άφησε ελεύθερο.

Διαβάστε την ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Αγραβάνη.

Ο Δημήτρης βοήθησε σημαντικά ώστε η ομάδα να κατακτήσει δύο πρωταθλήματα Ελλάδος και να φτάσει ισάριθμες φορές στον τελικό της Ευρωλίγκας. Δημήτρη, καλή συνέχεια στην καριέρα σου. Ευχαριστούμε!

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post