Παναθηναϊκός: Ολοκληρώθηκαν τα ιατρικά, όλα έτοιμα για την “πρώτη” (video-photos)

Του Κώστα Γιαταγάνα/ info@eurohoops.net

Οπως ενημέρωσαν οι “πράσινοι”, το τελευταίο γκρουπ των παικτών βρέθηκε στο νοσοκομείο “ΥΓΕΙΑ”, αποτελούμενο από τους Νίκο Παππά, Τζίμερ Φριντέτ, Τζέικομπ Ουάιλι, Ουέσλι Τζόνσον και Ταϊρίς Ράις.

Οι προαναφερθέντες υπεβλήθησαν στις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις από το εξειδικευμένο προσωπικό του “ΥΓΕΙΑ”.

Το απόγευμα της Παρασκευής (23/8) θα πραγματοποιηθεί η επίσημη πρώτη της ομάδας του Αργύρη Πεδουλάκη για τη νέα σεζόν.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post