Ουέσλι Τζόνσον: “Μέσα από την άμυνα θα έρθει η νίκη”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Στο προηγούμενο ακριβώς παιχνίδι του, ο Παναθηναϊκός δέχτηκε κατοστάρα από τη Χίμκι κι ο Τζόνσον καταλαβαίνει πως η ομάδα του δεν έχει τύχη απέναντι σε τόσο ποιοτικό αντίπαλο έχοντας τέτοιο τέτοιο παθητικό:

«Η Έφες είναι μια σκληρή ομάδα κι έτσι εμείς πρέπει μέσω της άμυνας μας να τους βγάλουμε από το ρυθμό τους και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Αυτό είναι ο στόχος μας», δήλωσε ο έμπειρος να Αμερικανός φόργουορντ στα Μ.Μ.Ε. ενόψει της αποψινής (31/10, 21.00) αναμέτρησης του ΟΑΚΑ και συνεχίζει μιλώντας για τον εαυτό του:

«Όσο περνάει ο καιρός, τόσο προσαρμόζομαι στο ευρωπαϊκό στυλ παιχνιδιού και τις απαιτήσεις της ομάδας».

Ποιο όμως είναι το πλάνο και ποιους παίκτες θα πρέπει ο Παναθηναϊκός να κοιτάξει να εγκλωβίσει;

«Είναι μια πραγματική ομάδα. Γνωρίζω τον Σέιν (Λάρκιν), ο οποίος φέρνει σε ισορροπία την ομάδα του. Δεν έχουμε εστιάσει σε έναν παίκτη μόνο», είπε ο Τζόνσον.

Όσο για τη Χίμκι;

«Πέτυχαν μερικά μεγάλα σουτ, αλλά θεωρώ πως εμείς χάσαμε το παιχνίδι. Δεν παίξαμε την άμυνα που έπρεπε και χάσαμε. Κοιτάμε το επόμενο ματς».

Διαβάστε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post