Ρούμπιτ για τα season-highs: “Απλώς ακολούθησα το πλάνο του προπονητή”

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

“Απλώς ακολούθησα το πλάνο του προπονητή. Ήθελε να περνά σε εμένα η μπάλα κοντά στο καλάθι κι ήμουν σε θέση να εκτελέσω. Αλλά είμαι περισσότερο χαρούμενος για τη νίκη της ομάδας μου” είπε επί προσωπικού στην τηλεόραση της Ευρωλίγκας.

Όσο για το +19 στη Mercedes-Benz Arena: “Το κυριότερο ήταν πως περιορίσαμε το παιχνίδι τους στο τρανζίσιον. Είχαμε γρήγορες επιστροφές και δεν τους το επιτρέψαμε. Αυτό ήταν το κλειδί”.

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post