Εμεινε στη Σάσαρι ο Λόγκαν

Του Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net

Μετά από μια εξαιρετική σεζόν στη Ντιναμό Σάσαρι, ο Ντέιβιντ Λόγκαν αποφάσισε να ανανεώσει το συμβόλαιο του και για την επόμενη σεζόν.

Ο έμπειρος Αμερικανός πόιντ γκαρντ θα παίξει για έβδομη σεζόν στην Ευρωλίγκα, καθώς αγωνίστηκε για πέντε σερί χρονιές (2008-13) με την Πρόκομ, τη Κάλα Λαμποράλ, τον Παναθηναϊκό και τη Μακάμπι μέχρι να επιστρέψει πέρσι με τη Σάσαρι.

Ο 33χρονος πόιντ γκαρντ είχε 16,8 πόντους και 2,9 ασίστ ανά παιχνίδι στην κανονική διάρκεια του ιταλικού πρωταθλήματος.

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post